Monday, 6 November 2017

SEDIH BILA 5 PENYAKIT MENYERANG SEKALIGUS

Assalamualaikum. Hari ni kakSu nak bercerita tentang kisah seorang customer kakSu. Dulu kami tak pernah kenal pun. Hanya berhubung melalui telefon sahaja. Sehingga kini kami masih berhubung walaupun seorang di Sarawak dan seorang di Melaka. Hubungan kami bukan setakat customer dengan penjual tapi kakSu rasakan hubungan kami lebih dari itu.


sakit buah pinggang


Bersyukur kerana kakSu dipertemukan dengan Mamba. Kali pertama Mamba call kakSu bertanyakan tentang vivix. Waktu tu memang kakSu dapat rasakan yamg Mamba memang dalam keresahan. Masalah diabetes Mamba makin hari makin teruk sehingga membawa ke masalah buah pinggang..ikuti kisah   kisah beliau.

"Saya Mamba ak Abat menghidap diabetis hampir lima tahun,, mula2x sya disahkan menghidap pnyakit diabetis 2013 dlm tahun 2014 pula saya disahkan penyakit tibi. Dalam masa 6 bulan saya kena bergantung dgn ubat tibi. Tak lama kemudian dokter sahkan saya ada darah tinggi pula,, Hati saya pun rungsing memikirkan penyakit saya makin mendatang.

Tak lama pula lepas tu ada kolestrol. saya pun kena ambil ubat kolestrol. tak lama pula dalam tahun 2016 dokter sahkan buah pinggang saya rosak tahap 4. Saya pun sedih mengdengar berita yg amat buruk dan menakut kan sya,, balik dri klinik saya menanggis saja dalm bilik. Setelah mendengarkan apa dokter katakan pada sya,, saya pun tak putus asa untuk mncari penawar sakit buah pinggang untuk kurangkan beban yang saya alami Sekarang ini saya terus goegle kat telepon . Saya terjumpa vivix shakle dari kak su,,

sya pun menanyakn apa benar yg dikatakan dalam talipon . Jadi saya tetap berani untuk mencuba minum vivix shakle . Saya pun order dari kak su .Harapan saya cuma dalam vivix saja lah ubat yg terakhir buat saya,, dlm msa dua mnggu lgi sya akan bjumpa dgn dokter yg mengesahkan sya sakit buah pinggang, dan dlm msa yg singkat tu juga harapan saya cuma dari vivix untuk kurang kan beban penyakit saya,.

Dalam masa dua mnggu sya minum vivix buah pnggang saya membaik pulih dan gula dlm darah sya pun kmbali normal, saya pun gembira sangat mendengar berita yg amat baik buat saya . Saya pun mengucapkan trima kasih bnyak2x kpada kak su dan vivix shakle kerana telah mengurang kan beban pnyakit yg sya alami skarang ini.
testimoni tibi
Mamba kembali ceria dan semakin cantik
Mamba pernah bagi gambar semasa dia sakit tapi lost ..huhu


Baru dua hari sya minum vivix badan sya pun cergas dan tak lemah lgi . Muka saya pun tak pucat lagi serta tak ada muntah2x lagi lepas makan. vivix lah yg terbaik buat saya skarang ini,, terima kasih vivix kerana dah membaik pulih kan penyakit sya yg hampir tahap dialisis,, sya percaya dengan vivix,, vivix ada lah penawar semua penyakit yang saya alami skarang ini.

sya tk akan behenti mengambil vivix krana dialah sya masih menjadi saya yg skarang ini dan trima kasih juga kpada kak su yg telah mengsyor vivix pada saya,, saya bersyukur sangat ada vivix disamping sya skarang ini tk ada yg lebih baik dari vivix, sya harap anda semua pun boleh mencuba jgn putus asa ya,, kta akan kluar dari beban pnyakit yg kita alami seperti sya,,"


testimoni sakit buah pinggang
Kini mamba sudah mula bekerja


Semoga Mamba terus sihat dan dikurniakan rezeki untuk mendapat baby sebab mamba pernah bercerita pada kakSu yang dia sangat inginkan anak.

Bagi pembaca yang mempunyai masalah seperti Mamba, tak perlu dibiarkan sakit itu semakin melarat. Cuba ikhtiarkan dengan vivix. InsyaAllah vivix memang telah diperakui bukan sahaja selamat dan telah diuji oleh saintis terkenal di luar negara melalui kajian LANDMARK STUDY 2.

Jika anda nak dapatkan vivix dengan harga diskaun  boleh terus hubungi kakSu di 0108798077 atau klik disini untuk dapatkan vivix dengan segera.

testimoni kencing manis


Email:suhailaabdul02@gmail.com
Whatapp/sms/call/telegram: 0108798077
www.wasap.my/60108798077

No comments:

Post a comment