Thursday, 8 September 2016

CARA HILANGKAN KESAN JERAWAT DENGAN CEPAT

Alkisah seorang kawan satu tempat kerja akak ni dan juga sebilik.Selalu sangat mengadu muka dia naik jerawat.Bila time nak datang bulan je jerawat pun mula naik.Bukan sebiji,bukan dua biji tapi berbiji-biji.Dah la tu, besar-besar pulak tu.

Disebabkan geram dengan jerawat-jerawat tu , ada masa dia akan picit dengan kuku.Apa lagi , kesan parut hitam la pulak yang nampak.Puas dia beli produk kat instagram.Beratus-ratus juga la habis.Tapi tak juga susut jerawat dia tu.Tapi makin banyak lagi ada la.

Suatu hari akak pun syorkan dia dengan vivix.Katanya mahal.Tak mampu nak beli.Jadi akak pun tak kisah la.Sebab dia sanggup mengadap jerawat dia yang dah berapa lama ta elok-elok, takpalah..hadap jelah.Tapi suatu hari tu dia dapat tahu yang  bulan tu ada promosi vivix.Terus dia nak cuba.Selepas minum vivix untuk separuh botol yang pertama, tak da apa-apa perubahan sangat pada kulit dia.Tapi selepas saja habis sebotol vivix, akak pula yang terperasan yang jerawat batu dia dah tak naik lagi.Dan dia pun mengaku yang jerawat dia dah tak naik lagi.Tinggal parut sikit-sikit jer.

Apa lagi..lepas je habis sebotol vivix yang pertama, terus dia rembat sebotol lagi.Dan sekarang dia tersenyum melebar bila kulit dia makin cerah dan jerawat dah tak berani naik lagi dah.Sangat puas hati dengan vivix.Menyesal tak minum vivix dari awal.kalau tak dah lama dah kulit flawless tau..Yang ni gambar si ratu baru akak ni.

Korang tau tak kenapa vivix ni sangat membantu kulit jerawat? Of course vivix mengandungi antioksida yang sangat tinggi.Disamping tu vivix kaya dengan resviratrol yang membantu membaiki  sehingga ke tahap sel DNA.Jerawat yang timbul akibat masalah hormon yang tidak stabil boleh distabilkan dengan bantuan vivix.
cara atasi kulit jerawat

So korang yang ada masalah jerawat kronik tu, jangan nak sayang duit sangat .Cuba vivix pasti puas hati.Kalau nak dikira produk anti jerawat yang melambak korang dah cuba tapi hasilnya tak memberansangkan, lebih baik korang cuba vivix..berbaloi dengan kesan yang akan korang dapat.Cantik sehingga ke tahap sel pastu korang akan rasai nikmat sihat satu badan.



Nak story lagi pasal vivix akak boleh cerita panjang sebab akak pun pengguna tegar vivix dah 4 tahun.Boleh hubungi akak ye

Suhaila Abdul
010.879.8077
Bisness leader

No comments:

Post a Comment