Tuesday, 6 September 2016

KELAS BLOG DI JOHOR

Hari ni 4 september 2016..gigih kami berlima mami mia..kak su .lin dan fatin dari Melaka nak menuju ke rumah aynies kat Ulu Tiram.Bawa sekali anak2 kecik kesana.

Boleh tahan jauh juga.Biasa la sambil sambil kelas blog ni mesti ada makan makan..pot luck bawa sorang sikit. Memang kenyang dengan makanan.sambil belajar sambil makan..Tapi jangan lupa bila dah makan tu..sila lah telan omega, lecithin dengan herblax.

Kelas blog

Apa yang kami belajar?
Kelas kali ni tak ramai.Kebanyakannya dari diorang yang baru nak belajar buat blog.Jadi mami miah ajar basic nak tulis  apa kat blog.

1.Cara nak masukkan gambar.
2.Cara penulisan
3.Cara membuat link blog ke blog
4.Teknik menarik goggle ingat blog kita
5.Teknik menulis tajuk yang menarik

Macamna buat kelas blog dengan anak -anak yang jerit perit? Itulah istimewanya bisness kami.Bekerja sambil jaga anak tak da masalah.Alhamdulillah..kami dari melaka dapat bertemu dengan teman teman dari Johor.Pengikat ikatan ukhwah kami sambil tambah ilmu.Awesome sangat.Nanti kelas blog kami akan bersambung lagi.

Jika anda berminat untuk sertai group kami..boleh hubungi akak tau

Wasap je kak su
0108798077

K bye..



No comments:

Post a Comment