Saturday, 10 September 2016

SUKA DUKA BISNESS SHAKLEE

Dalam buat bisness mana ada happy je memanjang..mesti ada zaman down..mesti ada masa sedih..mesti ada masa bisness naik mencanak..mesti ada halangan..mesti ada air mata ..mesti ada ketawa..pendek kata..dalam bisness tak semuanya indah..tapi bagi akak..banyak yg indah..
.
Tapi terpulang kat kita nak jadikan semua tu sebagai pengalaman indah atau pahit..hidup kita ni kan penuh dengan masalah..sebab tu Allah bagi akal untuk fikir selesaikan masalah..so jangan la dok asyik fikir pasal masalah..tapi fikir camna nak keluar dr masalah...mu faham ke idok?
.
Tapi apa yang akak nak kabor..baut bisness shaklee memang bestttt...akak suka...akak suka..
.
Nak join kami suka suka macam akak?boleh buat banyak kerja satu masa? Meh la kita chit chat..

Shaklee

0108798077

0 comments:

Post a Comment