Thursday, 18 September 2014

BENARKAH SHAKLEE TAK SELAMAT?

Beuntunglah korang yang muda muda dah ada kesedaran tentang pentingnya mengamalkan pemakanan seimbang dan muda muda dah mula mengambil suplimen..macam saya,bila usia dah 30 an dan dah beranak 4 baru nak mula menjaga kesihatan dengan lebih serius..kalau dulu..tak da vitamin..ubat dari klinik jer..itu pun kalau dah sakit atau demam..ubat paling wajib ada kat rumah panadol..Dalam peti sejuk..melambak ubat..sampai tak termakan..buang jer.

Ada sorang kawan saya ni, dia pun cikgu..memang perasan yang dia suka sangat mengamalkan suplimen..kulit dia cantik jer walaupun dah berusia..Tapi kadang kadang rasa risau dan takut juga nak ambil vitamin atau suplimen..banyak cerita cerita dari media cetak dan elektronik tentang kesan pengambilan produk makanan dan produk kecantikan kulit yang meninggalkan kesan negatif  ,mula mula ok lepas tu..ko...

Tapi semenjak try mkan suplimen shaklee..saya rasa lebih yakin la pulak..mungkin jaminan pihak shaklee yang memberi keyakinan kepada saya untuk terus menggunakan produk ni..

Apa keistimewaan shaklee dibandingkan dengan produk lain?

Syarikat makanan tambahan asli no 1 di Amerika Syarikat dan merupakan syarikat warisan lebih dari 50 tahun

      SENTIASA SELAMAT
      # lebih 83000 ujin kuliti setiap tahun
      #menjalankan lebih 350 ujian ke atas bahan bahan botani yng baru
      # jaminan dan kesucian
      # 100% kepuasan dijamin

    SENTIASA BERKESAN
     #USD 300 juta dilaburkan dalam R & D 
     #100 kajian klinikal diterbitkan
     #55 paten
     # 54 pingat emas olimpik yang dimenangi oleh atlet yang menggunakan produk shaklee
     # Landmark study

    SENTIASA MESRA ALAM

     # tiada perasa tiruan
     # tiada pemanis tiruan
     # tiada ujian haiwan
     # tiada bahan kimia
     #pembungkusan adalah bebas bisphenol-A, phtalates dan dakwat toksik
      #pembungkusan menggunakan bahan dikitar semula


Kerana itu Shaklee menjamin tentang tiga perkara yang benar....
SENTIASA SELAMAT, SENTIASA BERKESAN, SENTIASA MESRA ALAM...

Bukti eksperimen shaklee adalah yang terbaik dalam semua ujian ...
pada masa yang sama , ia membuktikan bahawa, mengambil makanan tambahan yang salah adalah lebih buruk daripada tidak mengambil apa apa makanan tambahan!!!!!!!


multivitamin pertama didunia

Salah Satu daripada suplimen keluaran shaklee

Anda berhak untuk memilih....Pilihlah yang terbaik...

Suhaila...

0108798077

0 comments:

Post a Comment