Monday 1 September 2014

CaRa MeNdApaTkAn KuLiT cAnTiK

Assalamualaikum semua..hai apa khabar?
tentunya pembaca kali ni perempuan kan..ye la..mesti nak cari cara macamana nak cantikkan kulit kan?Kalau pembaca ni lelaki pun ok juga..Ada juga dikalangan kaum adam yang mengalami masalah kulit ..kan gitu?

Entry kali ni saya nak kongsi bagaimana saya dan teman-teman saya yang dah dapat kulit cantik..cantik ke? Ye la..mestila cantik..cantik la daripada dulu..kalau dulu kulit kusam..kering,berjeragat,sekarang ni boleh la dikatakan semua tu hanya tinggal kenangan.....Macamna ye nak buat?

Ada banyak produk kecantikan kulit..Untuk luaran dan juga untuk dalaman.Hari ni saya nak kongsi produk untuk kecantikan dalaman dan mengaurakan kecantikan luaran...Cantik di dalam , cantik juga di luar.Pastinya tidak asing lagi..KOLEGEN POWDER la jawapan yang paling tepat untuk anda pilih sebagai anti kusam, anti kedut,anti kulit kering ,anti jeragat dan lain lain yang sewaktu dengannya.

Kenapa saya pilih kolegen powder?

#ANTI PENUAAN...mengecilkan liang liang pori anda yang gedabak besar..( terpaksa tutup dengan bedak tebal)

#MELEMBABKAN KULIT...bagi mengurangkan rasa kering dan kegatalan pada kulit muka

#MENCERAH...mengurangkn pigmentasi, jeragat dan tona kulit tidak sekata

#MENGEMBALIKAN KEANJALAN...menjadikan kulit anda anjal dan lembut serta menegangkan payudara

#MENINGKATKAN PERGERAKAN...menyokong kesihatan sendi dan kekuatan tulang

#MENYUBUR...menjadikan rambut, kuku yang lebih kuat serta menguatkan akar rambut dan bersinar

Tak rugi saya melabur..berbaloi saya korbankan duit bila hasilnya sangat memuaskan hati...

testimoni kolegen shaklee
shaklee effect

Ingat ye kawan kawan..bila kita nak hasil yang menakjubkan..kena la ikut peraturan yang disyorkan dan yang paling penting kenalah istiqomah....

Segalanya mungkin....)))))))))))));


kolegen shaklee
Kolegen dengan penyerapan unggul





Jom add friend...
FB:suhaila abdul

email: suhaila_abdul@yahoo.com
pengedar shaklee : masjid tanah, pengkalan balak,kuala sungai baru , sungai udang,Melaka, seluruh malaysia

No comments:

Post a Comment